Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Guest Designer and Giveaway!!

Καλημέρα!!
Τελευταία οι μέρες είναι ανοιξίατικες προς καλοκαιρινές και πραγματικά αυτο ανεβάζει την διάθεση!!
Σήμερα θα ήθελα με χαρά να καλωσορίσω στην ομάδα των Guest designers την Ελευθερία Δραμητινού!


Λιγα λόγια από την ίδια:

Γεια σας,
είμαι η Ελευθερία Δραμητινού, μητέρα της Δήμητρας (6,5 ετών) και του Νικόλα (4ετών).
Ανέκαθεν μου άρεσαν οι δημιουργίες, πότε η ζωγραφική, πότε η χαρτοκοπτική (τότε δεν ήξερα την ονομασία του hobby), ραπτική (ναι το δοκίμασα και αυτό πολλά χρόνια πριν).
Με το scrapbooking με σύστησε και μου έμαθε αρκετά πράγματα η φίλη μου Κατερίνα το 2009, όταν έψαχνα ιδέες για την βάπτιση του γιού μου. Και από τότε, ομολογώ ότι κόλλησα. Μου αρέσει να φτιάχνω layouts, mini alboums, κάρτες, βιβλία ευχών και διάφορες κατασκευές.
Βασική έμπνευση για τις δημιουργίες αποτελούν τα παιδιά μου και ο σύζυγος, με την κόρη να έχει το μεγαλύτερο μερίδιο, η οποία, κάθε φορά που απλώνω τα χαρτιά και τα εργαλεία μου, κάθεται δίπλα μου και με "βοηθάει".
Ξέρω ότι έχω πολλά να μάθω ακόμα, ο μαγικός κόσμος της δημιουργίας είναι ατελείωτος.
Λένα σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε να μου εμπιστευτεί τα αγαθά της και για την συνεχή ανανέωση των προϊόντων της, που μας ξετρελαίνει!!!!

H Ελευθερία χρησιμοποίησε μία από τις υπέροχες νέες συλλογές της Bazzil,
Vintage Marketplace καθώς και τα Journaling Cards
 και έφτιαξε τις παρακάτω υπέροχες δημιουργίες 




Δείτε όλες τις λεπτομέρειες στο blog της!!

Μιας κι έρχεται και η Πρωτομαγιά, νομίζω ότι είναι ευκαιρία για δωράκια!!
Από σημερα και για τις επόμενες μερές θα μπορείτε να αφήνετε σε κάθε ανάρτηση ένα σχόλιο και να συμμετεχετε σε κληρώσεις μας!!

Σήμερα λοιπόν αφήστε ένα σχόλιο και πέιτε μας ποια λέξη σας "ταξιδεύει" ....

για να κερδίσετε ένα σετ αυτοκόλλητα 


Καλή σας μέρα και καλή τυχη!!

28 σχόλια:

  1. καλημέρα! και τι όμορφη μέρα!...πολύ θα χαρώ να δώ τι θα μας φτιάχνει η αγαπημένη σε όλες μας Ελ απο εδώ και πέρα!
    Εμένα με ταξιδεύει η λέξη ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...τι πρωτότυπο ε? χαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. laugh!!!!!!!!!!!!!!! το γέλιο είναι υγεία έλεγε πάντα η γιαγιά μου!!!!!!!!!! καλό καλοκαίρι με πολλές δημιουργίες!!καλή αρχή Ελευθερία !είσαι υπέροχη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eleftheria..what an amazing L.o. I love your hand-made flowers and your crochet border,the misting is super and your little girls is just too cute!!
    Lena as for the word journey...I would say that if we have our MOTHERS" LOVE in our heart,any journey that life takes us on can be survived .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα!!!!Προσωπικα με ταξιδεύει η λέξη ΟΝΕΙΡΟ!!!!Τέλειες οι δημιουργίες της Ελευθερίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φοβερές δημιουργίες!Η λέξη που με ταξιδεύει είναι "θάλασσα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα όσα έφτιαξε η Ελευθερία!! "Αγκαλιά" είναι η λέξη που από μικρό παιδί με ταξίδευε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες οι δημιουργίες της Ελευθερίας!!!
    Η λέξη που με ταξιδεύει είναι παραλία!!!
    Φιλάκια Λένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελευθερια μπραβο σου! Παρα πολυ ομορφες δημιουργιες :)
    "Βιβλιο" ειναι η λεξη που με ταξιδευει
    Λενα ευχαριστουμε πολυ για αλλη μια φορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. A!Πολύ όμορφα πράγματα έφτιαξε η ελευθερία.
    Όσο για τη λέξη που με ταξιδεύει είναι το "διάβασμα".Πας παντού σε δευτερόλεπτα,ταξιδεύεις μέσα στο χρόνο και περνάς και καλα.
    Λένα,σ'ευχαριστούμε πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η λέξη που με ταξιδεύει είναι: "ζωή".
    Ελευθερία για ακόμη μία φορά οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες.Μπράβο!!!
    Λένα σε ευχαριστούμε για τη γενναιοδωρία σου αλλά και για τα όμορφα πραγματάκια που φέρνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Ελ, για τις όμορφες δημιουργίες. Η λέξη που με ταξιδεύει είναι "θάλασσα"
    Λενάκι ευχαριστούμε για τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες της Ελευθερίας!
    Η λέξη που με ταξιδεύει ειναι το μαγικό, υπέροχο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
    Η αγαπημένη μου εποχή που έχω και τα γενέθλια μου!
    Ευχαριστούμε Λένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειες οι δημιουργίες Ελευθερία!!! Σ' ευχαριστούμε για την έμπνευση! Λένα μου, μ' αρέσει το δωράκι! όσο για τη λέξη που με ταξιδεύει, είναι ΜΟΥΣΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια Ελ! Η λέξη που με ταξιδεύει είναι ο "έρωτας!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τέλεια όλα!η λέξη που με μαγεύει και με ταξιδεύει είναι η "νεραϊδόσκονη!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελευθερια, οι δημιουργιες σου ειναι πολύ όμορφες! Λενα σε ευχαριστουμε πολυ!
    Εμενα με ταξιδευουν τα ματια του γιου μου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφες και οι δύο δημιουργίες Ελευθερια μου! Και τα λουλουδάκια σου τέλεια!
    Όσο για τη λέξη που με ταξιδεύει είναι η "μουσική"! Λένα σ' ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελευθερία πολύ ωραία αυτά που έφτιαξες. Εμένα με ταξιδεύουν οι στιγμές που περνάω ήρεμα στο σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ ομορφη δουλεια.......ταξιδι.....ναι......ηρεμια.....ξενοιασια και ατελειωτο παιχνιδι με τις κορες μου.....
    mmpalta@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα συγχαρητήριά μου και στην designer αλλά και σ' αυτήν που την επέλεξε. Πολύ όμορφες δημιουργίες... το μίνι δε, σούπερ! Ευχαριστούμε για το δωράκι Λένα μου! Η λέξη που με ταξιδεύει είναι... "γαλάζιο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 'δημιουργια'...ενα ατελειωτο ταξιδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητηρια Ριάκι μου! Πανέμορφα!!! Μου αρεσει ιδιαίτερα η ιδέα να ραψεις πανω στις πεταλούδες!! Εμένα με ταξιδεύει η λέξη "όνειρο" & "φαντασία"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φοβερές δημιουργίες Ελευθερία. Ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας. Η λέξη που με "ταξιδεύει" αυτό το διάστημα είναι "ΔΙΑΚΟΠΕΣ". Μάλλον τις χρειάζομαι επειγοντως!!! Λένα ευχαριστούμε για το δωράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχες δημιουργίες για μία ακόμα φορά! Κι εγώ σκέφτηκα τις "διακοπές", σαν... ταξιδιάρικη λέξη! Σ' ευχαριστούμε Λένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ελευθερία, μπράβο. Εγώ είμαι σε επίπεδο πιο κάτω από αρχάρια στο scrapbooking. Ασχολούμαι πιο πολύ με κορδέλες. Όσο για τη λέξη που με ταξιδεύει..."υδρόγειος"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πρόλαβα??? στον υπνο μου θυμηθηκα όταν δεν είχα γράψει ... η λέξει που με ταξιδεύει είναι 'διακοπές' ... :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ελευθεράκι...τι όμορφη συνθεση!! ταξιδευω ευκολα ομώς, με την φαντασία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστω!Thank you!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.